TL10x Tour Leader Core Training

PERINGKAT LATIHAN
Langkah Satu Demi Satu Untuk Mencapai Impian Anda

Semua individu yang berminat dinasihatkan membaca panduan seperti dibawah, memahami sebelum menyertai sebarang latihan. Progres setiap peserta adalah berbeza,  maka adalah penting untuk memahami peringkat latihan yang diperlukan.

TL10X TOUR LEADER CORE TRAINING
Terbuka kepada rakyat Malaysia. Bahagian pertama adalah latihan di dalam kelas yang dijalankan di Kuala Lumpur. PTL Trainer akan membantu anda memahami langkah kerja tour leader dan cara menyusun laluan kerjaya sebagai tour leader di luar negara.
Training ini akan dipecahkan kepada 2 hari dan kehadiran adalah diwajibkan sebelum boleh meneruskan ke peringkat training akan datang.

KAMI MENCARI CALON MUDA, BERDIKARI & ADVENTUROUS

Walaupun bekerja sebagai tour leader ini kelihatan seronok dan mencabar, namun, ianya bukanlah sesuai untuk semua orang. Ini kerana, suasana kerja dan persekitaran di luar negara adalah berbeza dari Malaysia.

TIDAK SABAR & TIDAK TAHAN TEKANAN. Bekerja di luar negara memerlukan tahap kesabaran yang sangat tinggi. Jika anda seorang yang tidak penyabar, tidak tahan dengan tekanan, panas baran dan mudah melenting, memang agak sukar untuk pergi jauh.

MANJA. Jika anda seorang yang manja dan tidak tahu berdikari. Sentiasa mengharapkan orang lain melakukkan semua perkara untuk anda. Anda tidak di galakkan untuk bekerja di luar negara.

TIDAK MENEPATI WAKTU. Suka datang lambat dan suka buat perangai “janji melayu”? Jika anda mempunyai masalah waktu tidur, atau suka berfoya setiap masa.

BLACKLISTED. Jika anda termasuk dalam senarai hitam akibat hutang PTPTN atau hutang-hutang lain, serta termasuk dalam senarai individu yang tidak dibenarkan ke luar negara. Semak status anda.

BERUMUR LEBIH DARI 40 TAHUN atau menghadapi masalah kesihatan serius.

Jika anda tidak mempunyai ciri-ciri diatas, semua peluang ini ditawarkan kepada anda pada harga pakej dibawah :

KLIK DIBAWAH UNTUK MAKLUMAT PEMBAYARAN

www.wasap.my/60199430093/tl
www.wasap.my/60199430093/tl
www.wasap.my/60199430093/tl

LOKASI AKAN DIMAKLUMKAN KEMUDIAN